Գրականություն 9

Ի՞նչ է ազատությունը

Ազատությունը հնարավորություն է ապրել քո կյանքով, անել այն, ինչ ուզում ես, սովորել այն, անել այն ինչ ցանկանում է քո սիրտը:Մտածում եմ, որ《ազատություն》բառը որոշ մարդկանց համար սանձարձակ լինելն է։Մարդիկ կարող են ազատ լինել իրենց մտքերի, իրավունքների, ցանկությունների մեջ առանց ոտնահարելու ուրիշի իրավունքները։Նաև չեմ պատկերացնում ինձ առանց ազատության, քանի որ ես ինձ ճնշված եմ զգում երբ չեմ կարողանում ազատ կարծիք, խոսք, միտք արտահայտել։Իմ կարծիքով ազատությունը հենց ինքն է որոշում ինչ ազատության իրավունք ունենք յուչաքանչյուրս։Ազատություն չի նշանակում անել այն ինչ ուզում ենք, քանի որ մենք չունենք իրավունք լիովին ազատ լինելու։Իմ կարծիքով ազատությունը եթե ունի սկիզբ ունի նաև վերջ և բացարձակ ազատությունը կարող է լինել միայն քո մտքի ազատությունը։Ազատությունը դա միաժամանակ շատ է, բայց այնքան քիչ։

Оставьте комментарий